Kako odpravim težave pri uporabi Trgoskopa ali N€P-a?

Največkrat so težave pri uporabi spletnih aplikacij Trga nepremičnin povezane s shranjeno zgodovino v vašem brskalniku. Če zaznate eno ali več naštetih težav (kartografski vmesnik že dalj časa ne deluje pravilno, aplikacija se ne naloži do konca, ostane bel zaslon, pojavijo se beli kvadratki na karti, vnosna okna postanejo neodzivna, ipd.) vam svetujemo, da poizkusite s "prisilno osvežitvijo" strani, kar na Windows operacijskih sistemih naredite tako, da držite tipko CTRL in pritisnete F5 (Mac uporabniki držite tipko Jabolko in F5).

Če opisani postopek ne odpravi vaše težave, poizkusite z izbrisom zgodovine (cache) vašega brskalnika:

Če težava še vedno ni odpravljena, je najverjetneje razlog mrežna ali programska oprema, preko katere dostopate do spletne strani. Trgoskop je namreč naprednejša aplikacija, ki za delovanje prek serverja odgovarja na več poslanih zahtevkov. Nekateri od teh zahtevkov so lahko prekinjeni zaradi naslednjih razlogov:

  • uporabe programa Google Web Accelerator
  • t.i. "content filter"
  • t.i. "IP flood protection"
  • nastavitev vašega brskalnika
  • ipd.

V primeru zgoraj naštetih ali drugih težav, ki vam jih ni uspelo odpraviti, nas kontaktirajte na tel: 01/200 29 29 ali e-pošto: pomoc@trgnepremicnin.si in težavo bomo skupaj odpravili.